Thursday, October 28, 2010

the best song....from heart





tibe si kawan tijah ni jiwang..
tijah telepon g tau timah......
timah x tau nk cakap apo dah...
yg timah tau si tijah ni ade en.gewe....lau timah dalam situasi ni timah x tau nak kata apo da..timah main angin je la si mamat ni..... n lepas tu mungkin timah cite la kat en.gewe timah....sbb timah tau en. gewe timah tu cemburu tahap 10 jari.....

^
^
^
^


apoooo konoo ehh jangggg..
temenung ajooooooo.....
nadaa yangg. . . . .
engkau lafazkan. .
timbulkan sangsiii
hinggakan. . .
memaksa akuuuuuuuuuu. .
bertanya lagiiii. .

adakah engkau masih merasakan cinta kuu. ..
atau sudahh bosan dgn cara hidup kuu~~~
aku pun tahuu~~~\
kesalahankuu~~~
meninggalkan muu~~
selaluuuuuuuuuu~~~~~
adakah kita berbezaaa~~~
dgn cara begini~~~



hahahaaa..... tijah cite ade kwan dia tibe ukir lagu.... nk dapt mrkah kata nya....
tijah tnya timah berapo dapat bgi....
lau timah...... 90% maybe sbb dia berani......hakhakhak

Wednesday, October 27, 2010

kucing owh kucing...





haaa.....ni adik tijah nama dia nur hafizah aimi... pencinta kucing sejati...







adik aku tanya x rindu adik2 ke....
rindu la... tp ari ni naluri aku rindu sama kucing2 ku kat umah...
tijah mesti ingt punya
kucing kat umah....
satu ari tijah call adik kat umah....
borak..bla.bla.bla.bla.blaaa....... tiba2 tnya kucing nama (stokim) maybe...
adik jawb ado kt tepi kami... tijah cakap nk cakap ngn dia... tiajah tau
stokim pom rindu tijah...mula2 stokim senyap lama stkim berbicara...
mengeluarkn bunyi mnje nye....





bila tijah panggil stokim.... stokim bunyikn suara merdunya... miss him..
tgk la gmbr stokim yg tijah post guna post
laju Malaysia...
sebb si stokim ni duk malaysia kite je..
so guna je kemudahan yg ado dlm negara yg disediakn untuk rakyat tercintaaa...




hehe...tgk gmbr dio..mmg pemalas... tijah panggil... buat muko 'sedooo'
dengan penuh gayaa....

tjah cakp ni la yg buat dio jdi syg ngn kucing ni.. sbb 'sedo' tuu....

nk lgi gmbr stokim... boleh...






haaa...tgk pom kat c ni.....





huu...lau nk tau c stokim ni...memilih sal makanan... makan mesti nk
yg fresh2.... wiskop do..mesti nk yg mahal2 bgi...satu ari tijah kata...dia
cube bgi yg murah laaa.... parents cakap..jimat ekonomi....
eeemm.. bgi.....

buat jeling dia jeee.....but derk jeee....






p/s: ingt lak ngn kucing kak long.... balik raya dia x ingt k.long..
sampai kena sebut nama sendiri dulu bru nk dtng duk ats riba lau x ...
jauh2 je duduk... duduk pom jeling2....ahhahaha




Wednesday, October 6, 2010

ayat terakhir.......



hahahaha...lawak betul kawan aku sorng ni...
lau terbaco jgn teraso...kakkakaa.......
'aku nk menyepi po dulu la stat esok'
'nk relek ati'......hahhaha......

apo lagi jwab 'beres' arh......

tp dlam hati hnya Allah je yg tahu....
aku da kenal laaa ko.....huhu.... mmg
akn mnyepi punya...but 4 the 1st time ko g tau
aku dulu before ko mnyepi.... sekurang2 nye dapat la aku..
minta maaf dulu dari ko....lau selama kwan ngn aku ni...
prnah aku wat pasal..


as usual that, i already known that...u have some problem,,
n x sedio lagi tuk share ngn aku....
@ mungkin andaian aku ini salah untuk kali ini........
ini je pesanan dari aku.........(along).............








tgk sebelah....ayat dio x boleh belah....
tp bg aku.......

friends.....
aku x kan ikat kau...spt dlm
gembr tertera.....
dalam hati aku....jua..
pergi lah kamu dengn kehidupan
kamu.....hope u hepi always.....


p/s: jga kesihatan.....
kakaka...aku gembira bila kamu
gembira....














p/s: ini lah yg membawa mksud aku mmg ssh untuk mndapat kawan....tp bila aku dapat kawannnn
sangt perit untuk aku.....lps kan....( hal @ kjdian spt ini lah yg aku tkut untuk hadapi
kkakakaka...jiwi sakan....
poraaaaarah...






raya.....

RAYAAAAA.......
( TAKE LONG TIME TOO STORY)