ayat terakhir.......



hahahaha...lawak betul kawan aku sorng ni...
lau terbaco jgn teraso...kakkakaa.......
'aku nk menyepi po dulu la stat esok'
'nk relek ati'......hahhaha......

apo lagi jwab 'beres' arh......

tp dlam hati hnya Allah je yg tahu....
aku da kenal laaa ko.....huhu.... mmg
akn mnyepi punya...but 4 the 1st time ko g tau
aku dulu before ko mnyepi.... sekurang2 nye dapat la aku..
minta maaf dulu dari ko....lau selama kwan ngn aku ni...
prnah aku wat pasal..


as usual that, i already known that...u have some problem,,
n x sedio lagi tuk share ngn aku....
@ mungkin andaian aku ini salah untuk kali ini........
ini je pesanan dari aku.........(along).............








tgk sebelah....ayat dio x boleh belah....
tp bg aku.......

friends.....
aku x kan ikat kau...spt dlm
gembr tertera.....
dalam hati aku....jua..
pergi lah kamu dengn kehidupan
kamu.....hope u hepi always.....


p/s: jga kesihatan.....
kakaka...aku gembira bila kamu
gembira....














p/s: ini lah yg membawa mksud aku mmg ssh untuk mndapat kawan....tp bila aku dapat kawannnn
sangt perit untuk aku.....lps kan....( hal @ kjdian spt ini lah yg aku tkut untuk hadapi
kkakakaka...jiwi sakan....
poraaaaarah...






Popular posts from this blog

DYSLEXIA-CARA UBATINYA

ISTIADAT KONVOKESYEN UiTM ke-73