apo yg di buat bilo bercuti

dah dekat 2 bulan aku bercuti dalam umah x tau nk buat apo bagun tdo...bangun tdo... ingt lepas pergi trip sabah serawak aku n p shah alam tp upe2nye aku balik 18 smpai umah 19 n 20 da sepatut msuk kerje...eemm...so aku amik keputusan x pergi arh...dgn sb munasabab..

SETIAP ARI ULANG BENDE SAMA...

bangun pagi tgk parent nk p keje...adik2 nk p sekolah...semua pegi( kunci pintu rapat) jemur kain yg dibasuh semalm n jomm sambung tdo.bgun sebelum cerite " Dari Mata Arisa" stat...hahahhaa.... smbil2 tgk kemas umah... pstu msuk dapur masak ....( hari2 mesti aku akn cnfuse punya nk mask lauk ape ari ni.... harap2 ma abah suke) semua balik msti dah tersedio ngn mknn atas meje...tp ade jgk lah ari miss...sbb aku bkk peti x dek lau n apo pom yg boleh buat aku msk...so amik keptnsn x yah msk.....n call abah @ ma
along: salam ma...duk wat gapo tu
ma: wasalm biase lah long...ado pe
along: ma along x buat lauk nih...cmne
ma: tgk lah dulu lau ade lgi lauk kt cini ma beli tapi...try tel abah suh beli lau...nnti
balik masak laaa...
along: keh...bye..
skang try call abh pulop...
along: salam abh duk wat po, sibuk x
abah: wasalam...eem long ado gapo
along: umah x dop lauk n apo2 ni along x msk...ehheehe( cmpur ngn malas)
abah: ok..nnti abah beli, tp ari ni balik lmbat sikit ado mtg..along g amik adik2 kelas
petang deh buleh..
along: keh...beres..
heh...x dop la..hari hari g tuh...kdng aku x smbung pom tdo, hahaahah..tgk cerito je la pe lagi.. kdg awal ku bgun..sbb ma call tnya org yg buat rumah kami datang x keje ari nih.. n pukul berapo depa dtng. n skang tgh buat pe..










Comments

Popular posts from this blog

DYSLEXIA-CARA UBATINYA

ISTIADAT KONVOKESYEN UiTM ke-73