part5

bmd5pa
ni nk citer sal geng lam kelas aku....
  • nor: tuh aku la tuh....
  • qis: ni lah ank dare perak x tulen mana pun, campur bnyak sangt, dia lah yg pling rapat ngn aku(dari firasat ku la) kalu dlam kelas dio la yg paling bnyak ckap, setiap apo yg dikato msti sekali ngan bukti n fakta tersendiri
  • ira: ni ira ngokngek, ore panggil baby dalam kelas aku, sbb face dia cute sgat, mata beso,bibir kecik, tp bby bkn sebarang bby..da ade pak we tau
  • mimi: yg ni kawan kami yg paling bising lam kelas, n jgk yg paling sumbat, kikiik...sory mimi.. tp meme pum,
  • nina: k.kelas kami, dia jgk seorg komander, tp x serius mana pom, asyik gelak je, cmne ank buak nk tkut..komandr dio baik ati giler
  • siti: ni kalau nk tau owang r.pnjang tau.. jgn memain..r.pnjag tuh.. ni la yg paling rapat ngn nna kalu nk tau..
  • yana: yana ni, ape ye?? dia ni snyap sikit...tp kalu da bkk mulut x dpt dah nk d ttp nyo
  • anis: hehheeh...yg ni plok, ank cikgu tulin mak cikgu abah pom cikgu, real tuh, paling suka p bilk aku jmpa roomate aku, aku suke sgt dengor cito dari anis ni..
  • ain: ni ialah x roomate qis, owang red land ni je, muke dia mcm ktrunn mamak beb, dio suke panggil aku k.long( sbnrnyo x suko tp nk wak cmne, terimo jelah)
  • ilah: ni blh kate kawn baik si anis ngn ain la ni...muke dio serius gilo tp dan kenal, buang semua serius tuh jauh2,,
  • ila: yg ni aku rasa asalnye owang p.chepa, wow sekali tngk mesti semua cair la
  • irma: ape???bkn irma pelakon tuh la...ni irma wahyu, stdnt transfer srawk, rapat gilo ngan si ila nih, ado msa look like chiness... aku suke pnggil dia ah moi!!!!
  • fi: yg nih plop sal nma fif...hehehhe..sekali tgk mmg cun dowww.....hahahhaha., being a prend with her get more information overall in the environment.
  • epa: nih polp citer sal epa...kalu aku lah...dio lah yg paling brani rr...tiap semster msti terlnggr punya peraturan asrama...but sha still always steady..
  • una:while dis prson cm from..kerteh..u know kerteh lah tempat paling glmor di m'sia nih...aku ase lah semua orng tau tmpat nih punya...
  • sue: from this geng sue mgkin lah yg paling snyap sikit...sorry...but stdy still always smart beb..
  • m.tiy: asal org kuala lompo. tp tgk muke cm ore kelte.. stdy semat person..
  • mala: yang ni sorng lagi., talkative person.. dalam kelas punya kalut hihihi... face like mamat2 g tu..
  • ayu: ni pulak anak kelahiran kuala lompo jugak,.. cun... clever giler pikiran, ayu ni active jugak ngn persatuan dan juga exco kami punya fclti,
  • nana: anak kelahiran grik perak datang la pendek kata,,,baik giler...aku lau x tau atau x fahan ttg apo yang belajr, cari tutor laa... nana la orng nye..sikit pom x kedkut ilmu

Comments

Popular posts from this blog

DYSLEXIA-CARA UBATINYA

ISTIADAT KONVOKESYEN UiTM ke-73