uitm

uitm....
tiade yang menarik when i'm in part1 until 4...just as a normal's student...
just involve in certain aktiviti saje...
sometimes aku ade la jgk main volley ball untuk team wakil fakulti... best...
rase cm nk main balik tp de x dpt...wakakaka....
masa ni aku dpt lagi jga result aku.....sbb x berape involve sangat.....
tp x tau la lps ni.....hope still dpt jaga lagi....smpai habis....hehehhe

kolej Tun Hussein Onn
kolej dalam taman
(pandangan sisi)





(pandangan depan)


sentiase dalan ingatan ku....


PaRt5...
sedar tak sedar aku da masuk part5, n bru skang aku dapat buat blog aku sendiri, waktu ni lah waktu yang sedikit mencabar n mencuri masa aku sebagai seorang pelajar.....tiba2 dilantik sebgai seorng wakil pelajar kat asrama aku....
kalau kat c tu kite panggil
JPK,
time ni lah tugas aku sebgai seorg anak, peljar,wakil pelajar, pemimpin n juga sbgai seorg org yg dipimpin....

Comments

Popular posts from this blog

DYSLEXIA-CARA UBATINYA

ISTIADAT KONVOKESYEN UiTM ke-73